♥ Valborg!!

och det regnar!? Vad är detta ? :s

Ikväll ska vi hem till Jessika på Middag/förfest. Sen vet vi inte riktigt vart vi ska, vi letar fest men det ser ju helt dött ut. Om det hade vart fint väder hade man ju kunnat va på stranden, men icke.. Men får hoppas på att kvällen blir awesome ändå!

Gick ifrån sista lektionen(träslöjd) väldigt mycket tidigare. Så cyklade jag in till stan och köpte bikini som jag ska ha med mig till turkiet. Sen skyndade jag mig som fan hem. För jag skulle egentligen till stallet och rida också.. och vi ska va hos jessi kl 6. Men nu sa mamma att jag slipper åka till stallet. Tur det för det hade blivit vääldigt stressigt annars. Så nu har jag ganska gott om tid på mig att göra mig iordning. Ska nog duscha nu. Sen ska jag hem till Frida och göra mig iordning där och så kör Per oss till Jessika. Hörs kanske sen. Om inte, ha en bra valborg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0