♥ Ghost whisperer

Hemma nu :) Sitter med laptopen och kollar på GW. Har inte kollat på det på jätte länge nu, så jag har missat massa avsnitt :( Efter skolan så gick jag, Frida och Madde in på stan och tog en glass. Sen gick jag hem. Skolan va tråkig som fan. Fick tillbaka ett NO prov som jag inte hade pluggat nånting alls på. Så jag var helt säker på att jag skulle få göra omprov. Så när jag fick det så sa jepson att jag skulle göra omprov om jag ville. Då trodde jag att jag inte hade fått G. Men det visade sig att jag hade fått VG och om jag ville ha MVG så kunde jag göra omprov om jag ville ( tror jag ,fattade inte riktigt vad han snackade om?) Men aja det va fett skönt att jag inte behövde göa omprov :)

Snart kommer mamma hem och då ska vi åka och ta ut pengar tilll resan. på tal om resan.. det är tydligen nåt askmoln som har kommit från nån vulkan (?) som ligger över norra sverige. Så dom har stängt av alla flygplatser där. Och antagligen kommer dom stänga av flyplatserna i hela sverige :s Och då kan vi inte åka till cypern!! :( Då börjar jag gråta.. för jag vill verkligen åka! :@ men får hoppas att vi kan åka :)




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0