♥ Fuck Scandic!

åh va jag blir sur! Va ju på scandic och snackade om sommarjobb. Allt lät jätte bra och hon skrev upp mig på dom veckorna jag skulle jobba och visade mig runt osv. Fast hon sa typ 15 gånger att hon alldrig anställt någon som va så ung, och att det va ett jätte tufft arbete. ( hur jobbigt kan det va att städa rum egentligen ? ) Men sen bestämde vi att jag skulle komma och provjobba snart. Så allt lät ju bra. Men sen direkt när jag kommer hem så ringer hon och säger att hon har funderat, och kommit fram till att jag är för ung för ett så jobbigt arbete?!?!?!?! Så sa hon att jag skulle komma tillbaka nästa sommar. FUCK NO! åååh kunde hon inte funderat ut det tidigare? Nu är det ju för sent att leta annat sommarjobb. Jag måste ju ha pengar i sommar? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0