♥ Denna dag..

...har vart en bra dag än sålänge! :D Eller njaa, vi hade Nationella i matte först och det gick inte alls bra. Typiskt att dom sista frågan skulle va om sånt som jag har svårast för :( aja det blir nog bra ändå.
Fick sluta väldigt mycket tidigare eftersom att vi hade en väldigt trög vikarie.
Precis när vi hade slutat så ringde min kusin som jobbar på Scandic( jag har ju sökt sommarjobb där) Så sa hon att det tydligen hade stått fel nummer på min ansökan. För hon som hade hand om alla ansökningar hade försökt ringa mig flera gånger men det va ju fel nr x) så nu fick hon rätt. Och hon ringde precis. Kunde nästan inte höra vad hon sa för hon va utlänning x) men vi kom iaf fram till att vi ska träffas Måndag 26/4. Hoppas jag får jobbet :D  men jag får verkligen inte glömma att jag ska träffa henne då :s

Nu ska jag ta något att fika. Hörs sen♥



Me right now :)

puss ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

Svar : åhh, tack så mycket :) Du med! <3

2010-04-16 @ 15:00:18
URL: http://gustafssoon.blogg.se/
Postat av: Josefin

aa tack, sj? :P

2010-04-16 @ 16:01:28
URL: http://joseeefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0