♥ Damn...

...va kallt det är ute! Frös röven av mig i stallet. Ska det inte va vår o varmt nu? :( Tränade iaf för Emma idag, och det gick ganska bra. Emma var iaf jätte bra så det blir nog fler träningar för henne. På vägen hem köpte vi Max-mat. Tog drive in. Men när vi fick maten så va inte min dip som jag beställde med. Så då fick vi backa tillbaka till "fönstret" där vi fick maten. Men luckan va ju stängd så dom hörde ju inte oss. Så mamma började vifta o hålla på. Jag tyckte vi kunde skita i den jävla dippen, men mamma skulle tvunget ha den, för hon hade ju betalt 7 kr :o Tillslut såg han oss och vi sa att vi inte fick med dippen. Så han gick för att hämta den, och det tog en jävla tid. Sen kommer han tillbaka med 2 dippar. Han sa att vi fick en på köpet för besväret. Vad skulle jag med 2 dippar till?! Efterblivna jävel -.- nej men det va väl en snäll tanke (?) 

Ska duscha nu, ♥



Kommentarer
Postat av: Jessika

Läs min blogg tildaaaaaa för detta är sista försöket xD pussss :D:D<3

2010-04-21 @ 21:18:29
URL: http://jessikaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0