Torsdag

Helt slut...

Har precis varit uppe på galgberget o joggat, (STOLT) kände att min kondition inte är på topp precis så jag måste ut o jogga lite oftare! Men nu när jag sprang så kom jag på att jag har ont i halsen o hosta, så det va inte så jätte lätt o andas precis (y) höh kunde typ inte andas alls till slut x)

Aja nu sitter jag här hemma o ska hoppa in i dushen snart o sen äta.

Dagen har varti helt ok :)
Solan då först;
*Engelska- förhörde oregelbundna verb o typ snakkade om provet som vi ska ha nästa vecka xP Asså ALLT ska hända nästa vecka :o kan lärare lära sig planera lite elr ?!
*Bild- jadu frida, vi har kommit långt på vårt arbete elr hur ? ;)
*Svenska- Hade nån helt tjock o ful vikarie x) vi typ läste noveller o skit. Vi ska ju sitta o skriva novell i 3 timmar nästa vecka (y) Love it!
*No- 2 fukking timmar no! asså det pallar man nt. Och jeppson babblade på om massa tyngdkraft o newton o lägesenergi o rörelse energi o effekt o massa annan skit o jag fattar inte riktigt allt xD så då orkar jag inte lysna heller. Får nog läsa på lite hemma nu :)

Ja sen slutade vi. Åkte hem, fikade äppelpaj med mami o marie. Åkte ut till stallet o red ut en härlig runda med systern. Åkte hem. Åkte till galgberget o joggade. Åkte hem o nu sitter jag här o mamma ropar att maten e klar så jag måste sluta skriva på detta extremt ointressanta inlägget på denna extremt ointressanta blogg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0