Tisdag

Hej bloggen!

Jobbig dag i skolan idag, orkar inte förklara vf, men den har verkligen varit riktigt jobbig! Men aa dt e iaf hyffsat löst nu o det känns bra.
Efter skolan körde jag upp till miche o så åkte vi ut till stallet, michelle har ju börjat sköta Chessie nu :D Ska bli riktigt kul! Vi red iaf en runda i skogen med pollarna idag, det va kul, förutom att det började ös regna precis när vi skulle rida iväg..men man torkade fort när solen kom fram sen igen :))
Sen körde jag miche hem sen körde jag hem och åt kebab xd

Miche på Chessie & Jag på Mica i Vintras 



Kommentarer
Postat av: MOA FRILANDER !!!!! >:D

eeehh jag tog fotot :D hehe gillar färgerna i den bilden

2009-10-15 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0