Tisdag

Shoo!

Novellen gick åt helvete idag, blev ett stort jävla skämt. Fett pinsamt att man ens kan skriva så dåligt. aja, nu är det gjort iaf. Vi fick sluta väldans tidigt idag, så efter skolan gick vi hem till Frida och färgade hennes hår brunt, det blev fett snyggt! Vi kollade även när Madi tryckte igenom en nål i hennes öra, scaary :s she's crazyy. Sen skulle jag hem , men så stötte jag på Kiim o Jessika på stan så gick jag med dem o fikade på expresso house. Sen åkte jag till stallet o red lite barbacka, det va jobbigt som fan. men aa o nu ligger jag här i min säng o ska försöka plugga lite på eng provet som vi har på tors. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0