Me<3Greece

Älskar allt med grekland <3 Värmen, Kulturen, Vattnet, Människorna. underbart! Jag har varit i Grekland, hhhm, 5 gånger? Va där förra sommaren senast, och jag vill verkligen dit nu! Kollade igenom massa bilder o jag vill bara dit assu!!



Bilden är tagen när vi va i Karpathos 06.



Jääävlar jag nös nyss 10 gånger! rekord assu! ;O hehe viktig information. x)
Ska gå o lägga mej nu o försöka bli frisk tills imon. För det är skolfoto imon ju ( o det får man ju inte missa :O )
Hehe gonatt <3


Kommentarer
Postat av: Frida

du måpste vara i skolan kl.13.25 för annars missar du 9.ans skolfoto !! de viktisgaste av alla år ! snälla älsklingen kom till sklan bara då ! du kan gå hem sen ! snällllllla !!

De e ju ett av de viktisgatste i ditt liv ! annars kanske du får en sån *infäll bild i hörnan !! :S

KOM ILL SKOLAN VA HÄR SENAST 13.15

2009-09-08 @ 10:18:52
URL: http://soshutup.blogg.se/
Postat av: rabbe

va i grekland i somras, så jävla underbart :D

2009-09-08 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0