Halloj :))

Jahopp, ett tag sen jag skrev nåt :) Hmm igår va vi på NollTreFem. Först va Becka här hos mig, sen gick vi till Frida där Madde oxå va. Så gick vi in på 035, o där inne träffade man massa trevligt folk. Fast det blev lite segt där inne sen för dom flesta gick. Så vi drog oxå. Så träffade vi Felix o Hampe på stan o snakkade med dom ett tag. Sen skulle jag va hemma halv 12 så jag drog hem. Ganska trevlig kvl ändå.
Idag har ja tävlat med Mejram i harplinge, gick mkt bra! Hoppade 1 m o det va regional tävling. Hon hoppade super fint, men hon rev sista hindret i grunden, retligt! Men aja, älsklingen va super duktig<3  Nu har jag suttit o pluggat i en timme ungefär, och ska äta nån lunch nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0