Fredag :D

Redan fredag asså! Vecka har gått sjukt fort.. Har inte uppdaterat sen onsdags! :o dålig stil matilda! Det är ju verkligen så många som läser o bloggen. aja skolan idag va ok, det gick fort. Nu har jag precis varit i stallet o fixat åt hästarna. Dom fick vila idag, det blåser ju aas mkt ute ;o Vi va med Mica hos veterinären igår o det gick ju inte så jätte bra, hon va jätte halt. Så nu vet jag inte vad vi ska göra med henne.
Aja det har löst sig med Mattias iaf, jag behövde inte betala nåt , han sa att jag skulle komma o städa hans legenhet nån dag så va vi kvitt. hehe.
Ikv, hhm vad händer asså ? Ska va med Madi o Friduz iaf. Sen får vi se om det blir festa elr sitta hemma o mysa. Ska gå in o dusha nu sen drar jag hem till friduz. 
 


Kommentarer
Postat av: F.P

Ninna har hänkat ! :D

2009-09-04 @ 18:22:29
URL: http://soshutup.blogg.se/
Postat av: madi

fridiiz ffs !

friduz låter galet :s

2009-09-05 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0