Denna Tisdagen..

..har inte varit den bästa.

I skolan fick man reda på massa skit. Och både jag o kompisarna blev fett sura. Asså jag fattar inte hur man kan göra så ? så falskt.
Sen ringde Mattias till mig o bara skällde på mig och sa att jag bara snakkar massa skit, o att jag måste betala allt som gick sönder o blev stulet på festen. Det blir ganska mycket pengar. Aja det e inte problemet, det är ju bara ett barnbidrag (y), problemet är att min underbara bror som jag älskar så otroligt mycket hatar mig nu o kommer nog aldrig lita på mig mer. Och det suger. Förlåt Mattias!
Sen måste jag bara dela med mej av att Mica antagligen inte är frisk, så jag vet inte vad vi ska göra med henne, mamma säger en sak, men det går jag inte med på. Lipar så fort jag tänker på det. Det är sjukt hur man kan gilla ett djur så mkt!
Asså vetnt vad jag ska ta mej till nu. Vill verkligen dö. Känner mig sjuk btw, hoppas verkligen att jag har fått svininfluensa o dör. Om det inte hade varit för mina underbara vänner så hade jag antagligen gjort nåt jävligt dumt nu. ÄLSKAR ER !

Kommentarer
Postat av: F & P

du vet att jag alltid har älsakt dig 10% mer än va du någonsint älskat mig bby ! <3

Du e finast min ögonsten !

Mica blir snart bra! Och Tian kommer förlåta dig, det va bara en liten skit grej. Såfort han fått sina pengar e de glömt !

Puss på dig <3

2009-09-01 @ 22:00:22
URL: http://soshutup.blogg.se/
Postat av: madi

JAG ÄLSKAR DIG TILDUUZ VAD SOM EN HÄNDER KMR DU ALLTID HA OSS HÄNGANDE I RÖVEN :D <333333

2009-09-02 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0