Torsdag

En dag kvar, sen är det loooooov...

Skolan först idag, va på kattegatt på lunchen o träffade lite folk o gav pengar till folk som jag va skyldig ^^ Sen hade vi NO prov, det gick faktiskt bra! Kommer absolut inte få mvg men det är inte mkt jag få mvg på x) Aja, nu har jag varit i stallet o ridit en runda, körde på " långatyglarobaralåthästenspringa" stilen. Försöker ta det lite lungt nu för snart blir det hård träning!

*Nu på söndag : Tävling, två 1 meter.
*Måndag på lovet: Träningsläger på Tiarp; 2-3 ridpass om dagen
*Tisdag på lovet: Träningsläger på Tiarp; 2-3 ridpass om dagen
*Onsdag på lovet: Träningsläger på Tiarp; 2-3 ridpass om dagen

Träningslägret ska bli jätte roligt! för jag ska dit med kimpan o princen :D <3

Aja nu ska jag på utvecklingssamtal o sen tar jag moppen hem till kim där jessika oxå är ;D PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0