Onsdag

jävlar asså!

Min data fick typ nyss massa virus elr nåt. Va inne på fotoflexer och så kom det upp en ruta: WARNING YOUR PC IS ATTACTAD BY VIRUS blablablabla. Och så kom mina dokument o sånt upp här på internet och så stod det : 12 virus found o massa annat. Asså det lät inte så bra, så jag stängde ner allt x) aja, sitter här med Ollebolle i knät, skulle passa honom medans Marie kör mamma till jobbet. Jag kommer dock komma sent till skolan för jag börjar om 5 min ;s aja skitsamma, va gör man inte för olle ? ;) Skolan idag kommer suga känner jag på mej, först franska men michelle e sjuk så det blir inget kul. Sen idrott, har cepe ont i min axel så kommer typ inte kunna göra nåt. Sen på eftermiddan så har vi ma o sv o det suger. Nu kommer marie så nu ska jag gå PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0