lördag

Godmorron bloggen!

Igår va jag hos Frida och kollade på skräckfilm o gjorde kladdkaka. Men det blev inte alla 4 för Madi kunde inte :( Så det blev alltså bara jag, Frida o Linnea.) Men det va mysigt, filmen va as läskig, fast jag tycker iof alla skräckfilmer är läskiga. Vi träffade även några killar som ville va med på film kvällen men fridas pappa va inte så glad för att vi skulle ta dit 5 killar i legenheten. Så vi gick bara ut och sa hej lite snabbt. Tog moppen hem vid halv 1 typ. Skönt att vakna upp en lördag o inte va bakis! Vaknade typ nyss o jag känner mig pigg o "glad"(känner mig faktiskt inte jätte glad , känner mig deppig. ) Men det går nog över sen när jag ska till stallet o träffa underbaringen <3 Ska till stallet sen när mamma o Marie är färdiga i svampskogen. Ska ju tävla imon o sen ska jag på träningsläger på Tiarp så jag ska packa lite grejer o putsa sadel o träns i stallet. Men nu ska jag gå upp från sängen och äta frukost. Seya later ;D <3


Kommentarer
Postat av: neah

hihiihi trevlans igår;) nu vet jag att moppe nt e min grej iaf, man lär sig ngt varje dagx)

2009-10-24 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0