Hemma från "lägret" :]

Halloj ;D

Längesen, jag vet! -.-' Har typ inte haft tid alls. Har ju varit på Tiarp med hästarna 3 dagar nu. Har varit där hela dagarna, hård träning, 2 pass om dagen. Men det har gått väldans bra! (Y)

Men idag är det då onsdag o vi har kört Mejram hem till Olasgård o packat upp alla grejer. Och ikv ska jag o kim bara ta det lungt, blir nog Jen and berry o film (Y) och imon ska vi sova läääängeeeee. Sen blir det shopping ;D

Igår kväll var jag , kim o jessika med sean o elliot btw. det va trevligt :) alltid kul o träffa nytt folk.

B i l d  f r å n  i g å r  ; )



aja, nu ska vi köpa ben and jerry. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0