FREDAG O LOOV

Igår sov jag hos kim med Jessika :) heheh sikket flumm på kvällen asså xD Körde hem på morgonen idag, det va kallt!
hahah i skolan så gick vi sånt här spöktåg nere i källaren, det va Örjan eleverna som höll i det. OH SHIT va rädd jag va xD det hoppade fram människor o sånt o det va alldeles mörkt o jag har sett alldeles för många skräckfilmer. Skrek hela rundan, la mej t.om på golvet o skrek. heheh aa jag e en tönt... MEN NU ÄR DET LOV!

Ikväll blir det film kväll med tjejerna <3 Längesen det bara va vi 4. Men först ska jag till stallet o ta hand om Mejram. PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bblir inte alla 4 :(

2009-10-23 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0