Hemma

Kom hem från Stocholm igår natt. Kom hem vid 3 på natten. Snacka om att jag va trött när jag gick upp idag asså, så va jag tvungen att gå till skolan -.- Men jag klarade av hela dagen.. Efter skolan hängde Mikki med hem så pluggade vi på engelskan. Sen drog hon så lästa jag ut min bok, skrev bok recention och gjorde lite matte. Skönt att få lite gjort för en gång skull ;) 
Stockholm va iaf jätte skoj, o hotellet va sjukt fint! :o saknar det redan. Vi shoppade ju och kollade på Stockholm horse show. Det va bra! men inte lika bra som Göteborg horse show dock, men mäktigt va det ;D

H ä r  k o m m e r  l i t e  b i l d e r  f r å n  S t o c k h o  l m  ; )  (  L y c k a d e s  d o c k  i n t e  f å  s å  f i n a  b i  l d e r  m e n  a j a  )


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0