Stranden och stallet

Kom nyss hem från stranden. Har varit där sen 11 idag. Va där med dom bästa, Frida, Madde och Linnea. Har alltid roligt med dom. Ska vara med dom ikväll med. Nu ska jag snart till stallet. Jag älskar att vara i stallet, man blir otroligt glad av hästarna o allt trevligt folk i stallet. Och att rida är det underbaraste som finns, men nu är min polle halt, hon har varit det ett tag och kommer antagligen att vara det ett tag till. Det e lite tråkigt. Men man kan alltid pyssla med sin häst. Och nu har vi precis fått ett föl, och han är så otroligt söt. Så honom längtar man alltid efter. Hästar är livet helt enkelt <3



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Grymt söt klänning! :o

2009-06-26 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0