Måndag 6/7

Gårdagen va mycket lyckad. Va på Madison i Båstad med Michelle, Matilda, Becka o Jessika. Det va jätte roligt, fast det va väldigt varmt på dansgolvet. Kom hem kl 3 på natten, slocknade direkt. När jag vaknade idag så kom jag på att min väska med mobil, pengar, smink och mobil va hemma hos michelle. Så jag åkte dit o skulle hämta den, men michelle låg o sov så hon hörde inte när jag knackade på dörren, så jag fick inte min väska. Sen ringde Frida o frågade om jag ville komma ner till stan en stund, så det gjorde jag fast jag inte hade nåt smink eller pengar. Men det gick bra ändå ;) Nu på kvällen så skulle jag och pappa egentligen åka o kolla på moppe. Men det blev inte så pga att pappa va för trött. Jag har längtat efter moppe så länge nu.. men jag får ju snart köra, fyller 15 år den 7 augusti. Då ska jag köra moppe till alla ställen jag ska till. Till och med till skolan som ligger 100 m från mitt hus ;) Naje nu måste jag verkligen städa mitt rum. Imon ska jag Frida och Madde till Rixfm festival i Båstad :D


Kommentarer
Postat av: madi

jätte fint gumzi ! har du nya skor btw ? ;)

2009-07-06 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0