♥Idag..

..är jag sjuk. - Jag vaknade, gick upp, kände att jag mådde jätte illa. Men jag va ändå tvungen att gå till skolan och lämna in mitt o Fridas bildarbete. Men sen gick jag hem igen. Så nu är jag hemma. Ska nog gå och lägga mig igen.

Träningen igår gick sådär, hon va väldans pigg. Markarbetet gick bra, men sen skulle vi börja hoppa linjer och då gick det inte så bra. För det va meningen att dom skulle få arbeta med ryggmusklerna, men Mejram bara släppte ryggen och hoppade liksom med bogen. Så hon arbetade med helt fel muskler, så han tyckte jag skulle köpa en graman så att hon arbetar rätt. Så det är nästa inköp! graman. Sen skulle vi hoppa en annan linje, och denna linjen va Mejrams grej sa Micke, så där behöver jag bara styra mot hindret så bara flyger hon över hur lätt som helst. Men jag va fortfarande inne på den andra linjen så jag började ta upp händerna innan hindret och det blev helt fel så hon brakade helt in i hindret. jag vet inte vad jag höll på med, förlåt Mejram! men sen gick det bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0