♥Bloggtorka.. ?

näää inte alls.

okej då, ska bättra mej -.-

HEJ BLOGGEN

Idag är det lördag, och LOVET HAR BÖRJAT! Igår va det ju avslutning i skolan , vi slutade redan 10. Så jag gick på stan o köpte julklappar och va social med lite folk. Sen på kvällen så blev det film hos rabbe med några underbara. Vi kollade på skräckfilm ( som vanligt ). Den va faktiskt bra :] Kom hem vid 2 typ.
Idag så va jag tvungen att gå upp halv 10 ( -.- ). Sen åkte jag o pappi in till stan o köpte julklappar till mamma. Hälsade även på dom i klassen för dom stod o sålde bullar.. Så nu har jag precis kommit hem och jag har gjort mig iordning för vi ska snart till farmor som fyller år. Sen efter det ska jag till stallet sen vet jag inte vad jag ska göra. vill träffa frida för hon åker iväg imon o ska va borta en vecka :( aja nu måste jag gå. puss! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt igår :)<3



*fin bild :D

2009-12-19 @ 15:09:16
Postat av: Anonym

vad kollade ni på för skräckis?

2009-12-22 @ 17:19:22
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kollade ni på för skräckis?

2009-12-22 @ 17:19:22
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:55:42
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: neah

nämen har lovet börjat!? vilket i så fall för jullovet va slut för länge sen...-.-xP

2010-01-19 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0