HEJ

Sitter här o lyssnar på Cocain på högsta volym, underbart!

Skolan va faktiskt rolig idag, o det är underbart väder ute. Och jag va typ jätte flummig o skrattade åt det mesta, iaf när vi hade bild för vår lärare är så sjukt rolig xD typ bara jag som tycker det ^^ Men han kommer med sånna dåliga skämt hela tiden o så blir dom as roliga bara för att dom e så dåliga.

Resten av dagen ska spenderas i stallet, vi ska tvätta två hästar, jag ska rida två hästar och vi ska träna med Chessie och Cookie (uppvisningen är imon o jag slipper skolan, ojj jag menar missar* skolan )

Nu ska jag ut i det fina vädret o äta tonfisksallad som mamma hade fixat åt mej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0