Segt internet

Hittade en film som jag va tvungen att ladda ner ( jag får egentligen inte ladda ner men jag måste ha den! ) The Green mile heter den med Tom Hanks. Jag älskar Forrest Gump som Tom Hanks oxå är med i så antagligen kommer jag gilla denna filmen med! Iaf, så nu e mitt internät skiit segt bara för att jag laddar ner, jag fattar inte vf det blir det ? o.O Så det här inlägget tar as lång tid att skriva för när jag trycker på en tangent så tar det typ nån sekund innan bokstaven skrivs x) hehehe ganska kul faktiskt x)


Retaaard




Kommentarer
Postat av: neah

hmm du vvt the green mile å forrest gump är typ motsatserna:P men hope ypu like;)

2009-08-22 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0