Nattdopp

Början av kvällen va skit jobbig, jag visste inte vad jag skulle göra o jag hade beslutångest. Sen när jag väl kom fram till vad jag skulle göra så hade jag inga busspengar o det fanns ingen jag kunde låna av, så då kunde jag inte göra det. Så jag satt framför tv:n med mamma, o sen gick jag ut med Tyson. Och då träffade jag Teddie, simon o Filip ( Teddie och Filip bor typ granne med mej) . Har typ inte snakkat med dom sen femman. Så satt jag o snakkade lite med dom. Sen när jag kom in igen o satte mej vid datan, så frågade simon om jag ville hänga med ut en sväng, så jag gick med dom för jag hade ju inget bättre för mej o göra. Och det blev riktigt trevligt :) vi gick ner till stranden o jag o Teddie badade :D det va riktigt varmt i vattnet. Det va dock lite kallt när vi gick hem. Men nu har jag precis tagit en varm dush o sitter här med ben&jerry :D ska glo film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0