idiot :@

Tja!

Denna dagen har varit sjukt deprimerad.Fast det e skönt att det e fredag. Men nu har jag precis kommit hem från stallet. Och jag får damp på min mamma! är så trött på henne assu! Tur att pappa kommer hem ikv, han har ju varit i norrland hela veckan. Och jag har bara gått o varit irriterad på mamma hela tiden. Och vet ni va hon nyss kom in o skrek till mej ? : Det kommer ju aldrig bli nåt av dej! Hur shyyst är det ? Bara för att jag inte kollar på nån hästhoppning som gick på tv, pethetic.
Jaja ikväll ska jag först äta räkor o kräftor med mamma o pappa, sen åker jag till gt , ska till dennis tror jag på nån fest xd Sen resten av helgen ska jag försöka va hemma så lite som möjligt. På lördag ska jag hem till frida o så ska jag, frida o madi hitta på nått skojj på kvällen. Sen på söndag åker jag till kim så tar jag moppen till skolan på måndag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0