Gomorron

Sitter här o äter frukost och funderar på va jag ska ha på mig i skolan idag. Jag har verkligen brist på jeans! Måste in till stan nån dag o köpa det. Men idag blir det nog en randig tröja o fula jeans -.-

Jag drömde massa konstiga grejer inatt,  mest drömde jag om militärlägret! Saknar allihopa! ;( Fast vi kanske ska upp till Varberg på lördag o köra paintboll med alla från lägret :D

aja såhär ser min dag ut :

*Skola
     Franska
     Idrott
     Lunch
     Matte
     Svenska
*Gullbrandstorp
     moppeprov
     uppkörning

*Stallet
     Fixa Mejram o träna med Chessie o Cookie
*Iväg o träna med Mejram

Hoppas ni får en bra dag !    

jag har tråkigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0