Boring

Nu sitter jag här  i sängen med laptopen i knät igen. Jag försökte faktiskt sova innan men jag kunde inte så det fick bli datan :] Hittade ett random test som jag blev sugen på att göra.

1. Vad heter du? Matilda Sofie Malmberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm , sofie är fint tkr jag, jag heter ju det i andra namn men hade velat heta det i första :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? det vet jag inte
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? -94
6. Vart bor du? Halmstad <3
7. Bott utomlands? Nej, men vill så gärna <3
8. Flyttat antal gånger? 1 gång
9. Vart skulle du vilja bo? nånstans där det är varmt! :o typ Spanien eller grekland.
10. Vilken skolklass? 9a
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Har ingen aning :s har funderat på veterinär men jag vet inte ;P

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 166
2. Hur mycket väger du? 50 typ
3. Hårfärg och frisyr? Blond, typ helt random x)
4. Ögonfärg? Grönblå typ ^^
5. Mest nöjd med? benen elr magen typ
6. Minst nöjd med? mitt ansikte typ x) näsa o läppar mest
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? öron o navel :) inga tatoos.

FAVORITER
1. Filmer? Finns s sjukt många bra filmer ! :o men Forrest Gump elr Sweet home alabama <3
2. Låtar? Nomy-cocaine
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? kebab o cider :D 
5. Djur? häst
6. Färg?blå
7. Parfym? hhm vetnt
8. Tv-program? Hannah Montana :D:D haha nä men typ vänner :)
9. Ämne i skolan? Idrott!
10. Sysselsättning? Rida, kolla film, festa :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? ingen ^^
2. Favoritfärg på kläder? hhm det beror ju lite på. men svart går ju alltid
3. Favoritmaterial på kläder? vettefan
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mjukisbyxor
5. Favoritaffärer? Gina trikot o hm ^^
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det är olika varje månad men typ 700
7. Favoritmärke? koola anna
8. Vad har du för byxstorlek? 26 typ
9. Vad har du för tröjstorlek? 34/36

BLANDAT
1. Vad heter din mamma/pappa? Ann-Christin Andersson, Anders Malmberg
2. Vad är du beroende av? Hästar <3
5. Vilken sorts lipsyl använder du? vanligt lipsyl?
6. Vad tror du på? mig sj :)
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? protestantisk kristendom
8. Vad köpte du senast? Tuggummi ^^
9. Har du nåt husdjur? nope ;(




Så nu va det gjort. Känner att jag börjar bli ganska trött nu. Sovgott allihopa! :D


Kommentarer
Postat av: frida

blir ärligt sjukt sur på dig. jag är en kameratönt o släpar alltid runt på min kamera all the time. sen skickar jag bilderna till idg.

-trodde du vågade ringa om ja va sur på dig men smsa e ju mkt coolare.

iallfall så sa ja till dig igår att du inte fiick lägga upp några fula bilder ? o vad gjorde du?

tack gumman super gulligt gjort verkligen !

2009-08-24 @ 07:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0